تمدید ثبت نام خودرو‌های وارداتی تا روز شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) واعظ‌زاده، مدیر عامل جدید شرکت پدیده کیست؟ + سوابق گزارشی از وجود سکه‌های تقلبی در بازار مشهد نداریم بورس در کما | گزارش وضعیت بازار سهام (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) برادران: مالیات طلا فقط مربوط به اجرت است خراسان رضوی، در صدر میزان بازرسی از واحد‌های صنفی اصناف کشور طلا وارد مسیر نزولی شد (امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) لاستیک گران شد + جزئیات نحوه خرید لاستیک دولتی (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) امروز از اولین عرضه‌اولیه سال ۱۴۰۳ جا نمانید + زمان ثبت سفارش (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فایل‌های متنوع اجاره در محله جانباز مشهد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) دیدار استاندار خراسان‌رضوی با یک هیئت سرمایه‌گذاری از کشور عمان | ضرورت سرمایه‌گذاری در حوزه زائران توافق صنف طلا با ثبت آمار معاملات و حمل در سامانه جامع تجارت چرا ثبت اطلاعات طلافروشان در سامانه جامع تجارت الزامی شد؟ حباب سکه به کاهش نرخ دلار واکنش نشان نداد! + جدول (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیاتی از تعطیلی رسمی جمعه و شنبه + فیلم «تعهد ارزی» و «کمبود واگن‌های باری» فصل مشترکِ دغدغه‌های صادرکنندگان خراسان رضوی قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) میزان مالیات پرداختی اصناف در هر سال چقدر است؟ + جدول مجرد‌ها هم می‌توانند یارانه خود را تفکیک کنند؟ علت کاهش و ماندگاری نرخ دلار در کانال ۵۹ هزار تومان چه بود؟ (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) وام ۱۸۵ میلیون تومانی بدون سود دریافت کنید + جزئیات محدودیت عجیب سایپا برای متقاضیان طرح پیش فروش خودرو (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) واعظ‌زاده مدیرعامل شرکت پدیده شد کاهش نرخ رشد پول در فروردین ماه ۱۴۰۳ گران‌فروشی در صدر تخلفات بانوان آرایشگر در مشهد | مهر و موم یک آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

فرماندار مشهد: سهم روستا‌ها از بودجه اشتغالزایی ناچیز است| اشتغال‌زایی در روستا‌ها را تقویت خواهیم کرد + فیلم

  • کد خبر: ۱۸۷۳۰۳
  • ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳
فرماندار مشهد: سهم روستا‌ها از بودجه اشتغالزایی ناچیز است| اشتغال‌زایی در روستا‌ها را تقویت خواهیم کرد + فیلم
فرماندار مشهد در نمایشگاه توانمندی‌هایی روستایی بخش مرکزی مشهد گفت: بودجه خوبی در بحث اشتغالزایی در خراسان رضوی داریم که روستا‌ها از آن کمتر بهره بردند.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن داوری با حضور در نمایشگاه توانمندی‌هایی روستایی بخش مرکزی مشهد که صبح امروز پنجشنبه ۱۳مهر ماه به مناسبت روز ملی عشایر و روستا در روستای خواجه حسین آباد مشهد برگزار شد، تصریح کرد: ظرفیت‌های بسیار ارزشمندی را در محصولات روستایی در نمایشگاه رویت شد که خود ما هم چه بسا از آن غفلت داشتیم. روستاییان عزیز در ظرفیت‌های مختلف محصولات ارگانیک و مناسبی را تولید کرده بودند. مشکلاتی در این بخش وجود دارد که بازاریابی و فروش این محصولات از آن دست موضوعاتی است که باید به آن توجه شود.

وی تاکید کرد: بر همین اساس تصمیم‌گرفتیم در هفته آینده جلسه‌ای در فرمانداری باحضور خود دست اندر کاران این حوزه برگزار کنیم و انشالله یک ظرفیت را در مشهد ایجاد خواهیم کرد که روستاییان و عشایران بتوانند محصولات خود را به طور مستقیم به دست مصرف کننده برسانند.

فرماندار مشهد اضافه کرد: باید کار برند سازی برای این دسته از تولیدکنندگان ایجاد شود تا بتوانند محصولاتشان بیشتر از ظرفیت شهرستان به فروش برسانند. در همین راستا با دستگاه‌های مربوطه صحبت‌هایی انجام شده تا مجوز‌های لازم صادر شود.

داوری افزود: ما یکی از ظرفیت‌ها و فرصت‌هایی که در دستور کارمان است تاکید بر اشتغال زایی است که بودجه خوبی در دستور کار داریم که متاسفانه روستا‌ها کمتر از این بودجه برخوردار هستند. انشالله در هفته آینده ظرفیت ویژه‌ای را برای اشتغالزایی در روستا‌ها اجرا خواهیم کرد تا مشکلات مالی آن‌ها بر طرف شود.

این مقام مسئول یادآورشد: ما اگر بتوانیم روستا‌ها را توانمند سازی کنیم مسلما برگشت مردم را از شهر به روستا خواهیم داشت تا مهاجرت معکوس اتفاق بیافتد.

وی درباره زنان سرپرست خانوار گفت: هر تعداد زنان سرپرست خانوار را بتوانیم در این حوزه اشتغالزایی کنیم وام کم بهره سود پایین می‌دهیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->